Leos sida

Välkommen till min värld!

Julafton nr 1

Kategori: Allmänt

Min första julafton spenderades alltså i Vännäsby hos farmor och farfar där även pappas faster Birgitta var på besök. Vi anlände dagen innan och jag fick min första julklapp redan då som var en resesäng. Jag hade lite svårt att somna i den nya sängen men efter mycket vyssjande från mamma så gick det.

Jag brukar ju oftast vakna vid sextiden på morgonen och äta välling och sen somna om till nio men julaftonsmorgonen var så spännande att jag åt välling och ville sedan vara uppe. Så morgonpigga farfar fick njuta av mitt sällskap hela morgonen! Senare på dagen gick vi ut för att åka pulka men jag var så trött så jag somnade, sittandes, i pulkan. På kvällen var det dags för paketöppning och nästan alla paket var till mig!!! Jag fick bland annat: böcker, kläder, CD-skiva med barnvisor, ett tåg i trä och en massa annat! Nu väntar julafton nummer 2 i Skellefteå!
 

Kommentarer

  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Hej Leo med familj,

    Vilka fina bilder leker Du med tåget?

    Bilderna på badet var det idag såg roligt ut.

    Kram Far Mor

    2009-01-04 | 15:29:49

Kommentera inlägget här: