Leos sida

Välkommen till min värld!

På bar gärning

Kategori: Allmänt

Jag har börjat nå längre och längre och idag hittade jag en skål på rumsbordet med en massa grejer som hade väldigt fint papper. Men än en gång var mamma snabbare än jag. Hon hann även ta ett kort (typiskt mamma) innan hon tog av mig den roliga skålen. Måste komma på ett sätt så att mamma inte upptäcker mig...

Ni får även ett till bildbevis på det fantastiska huset här i närheten! Och jo, det ser ut så där året runt.

Förresten, mamma och pappa har tagit in ett träd och hängt en massa glittriga grejer i det. Helt skumt. Det där måste jag undersöka närmare i morgon. Kanske dra lite i grejerna som hänger...



 Klicka på bilden så blir den större!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Allvarligt, vad är det för människor som bor i det huset??? De verkar uppenbarligen en aning orginella!

    2008-12-20 | 10:14:33
    Bloggadress: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: