Leos sida

Välkommen till min värld!

Stjärnor både här och där

Kategori: Utflykter

Vi har ju som sagt varit på julbord och julshow idag på Strömbäcks folkhögskola. Även jag fick smaka på olika saker från julbordet och tyckte faktiskt att det var helt okej! Julshowen var fantastiskt bra! Många fina sånger och alla sjöng jättefint. Jag var dock mest intresserad av alla lampor som blinkade. Nils, pappas kusin, fick äran att avsluta hela showen och sjöng solo så att mamma började gråta. Som vanligt. På vägen hem såg mamma fem stjärnfall och blev väldigt exalterad över det. Pappa såg som vanligt ingenting. Vi fick inte ta några kort på showen så ni får hålla till godo med ett på mamma och mig.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Ni är bra vackra du och din mamma Leo!

    2008-12-13 | 22:13:30
  • Moa & Hannah säger:

    Hej lillkusin! Vad duktig du är på att skriva fast du är så liten!

    2008-12-14 | 09:17:55
  • Leo himself säger:

    Tack så mycket!

    2008-12-14 | 09:48:18
  • Hanna säger:

    Oj vilket fint kort på er båda. Det är alltså inte bara Leo som är fotomodell i familjen....ler. Showen var fantastiskt bra, jag kämpade hårt för att lyckas med bedriften att hålla tårarna borta. Stolt är bara förnamnet till lillebror i familjen! Tur att jag och Henrik fick chansen att träffa Leo så att vi fick "stilla behovet" lite grann. Kramar tills nästa gång vi ses.

    2008-12-15 | 18:57:34

Kommentera inlägget här: