Leos sida

Välkommen till min värld!

Tanter, flickor, kvinnor... Dessa tokfior!

Kategori: Allmänt

Idag var jag och mamma på stan. Det är alltid väldigt fascinerande att vara på stan. Alla (läs tanter) tittar på en och ska vinka och gulla med en så man har då aldrig ro att sova. Kassörska på affär: "Du måste vara den sötaste bebisen jag någonsin sett". Jaha. På bussen får man inte heller vara ifred. Tonårstjej: "Guuuud va söt han är". Jaja, säg nåt jag inte har hört förr liksom... Blir lite less faktiskt.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Snart är det bara en vecka kvar tills du kommer! Du lillprinsen tar väl Ma o PA med dig?

    2008-12-17 | 12:52:12
  • Leo himself säger:

    Ja jag längtar jättemycket! Okej, jag tar väl med mig dem då...även om de bara säger "nej" när jag vill leka med sladdar och eluttag.

    2008-12-17 | 12:58:45

Kommentera inlägget här: