Leos sida

Välkommen till min värld!

Fullspäckad dag

Kategori: Allmänt

Idag var jag, mamma och pappa på stan en sväng och jag sov, som vanligt. Sen åkte vi och hälsade på mina kusiner. Rasmus har börjat gå och rusade omkring så jag hann knappt prata med honom. Efter det åt vi middag hos mormor och morfar och jag fick sitta med vid bordet för första gången. Det var hemskt spännande! På kvällen åkte jag och mamma för att träffa Joel, en kompis till mamma. Vi gick på café och tydligen så är jag en "brudmagnet", vet inte riktigt vad det är men varenda tjej som såg mig kommenterade hur söt jag var... När jag kom hem så fick jag ligga naken ett tag och mormor kittlade mig på magen så att jag nästan kiknade av skratt! Hon är för rolig!

 
   
Till bords för första gången!                  Här sitter jag hos Joel och spanar på tjejer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: