Leos sida

Välkommen till min värld!

Härliga sommardag!

Kategori: Allmänt

Vilken dag! Varmt och skönt och härlig sol hela dagen! Jag har njutit för fullt och skrattat åt mormor och morfar som busar med mig. Fast jag blir lite rädd för morfar när han hostar. Det låter lite konstigt tycker jag. Mormor och morfar la ut nät som mamma och morfar skyndade sig att ta upp när vi såg att sälen cirkulerade i viken. Men vi fick tyvärr ingenting. Kanske hade sälen fått sig ett skrovmål? Jag har fått bada utomhus för första gången. Inte i havet men i en balja! Inte så illa de heller. Nu är det gonatt för mig och i morgon kommer mina kusiner hit tillsammans med sina föräldrar. Det ska bli trevligt! Pappa kommer hem från Norge i morgon. Kanske han kommer hit han också. Hoppas det, jag längtar ju så mycket efter honom!





                                                              

Kommentarer


Kommentera inlägget här: