Leos sida

Välkommen till min värld!

Ostadigt

Kategori: Allmänt

Det har hänt något otroligt! Något som inte händer ofta... Mamma har inga bilder från igår när vi åkte ut på en liten utflykt vid älven. Det berodde i och för sig på att batteriet var slut, men ändå. Så hon tog bilder sen när vi kom hem istället. 

Pappa och mamma försöker intala sig att det faktiskt är sommar och försökte njuta av vädret igår. Men det gick inte så bra. Det blåste typ orkan och det var ganska kallt i luften så utflykten blev ganska kortvarig. Jag brydde mig inte nämnvärt utan njöt av att titta på vattnet i älven. Idag verkar det bli fint väder men man vet aldrig...
 Här visar pappa mig några jordgubbar.

 
Jag gillar att göra olika miner och ibland fastnar en del på kort...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: