Leos sida

Välkommen till min värld!

Sommar?

Kategori: Allmänt

Kan man kanske hoppas att sommaren har kommit nu, eller? Det har i alla fall varit riktigt skönt ute idag och medan mamma och pappa spelade minigolf på en bana som inte var särskilt välskött sov jag i vagnen. (Mamma vann och tur var väl det. Pappa har förvarnat mig att hon kan bli riktigt sur om hon förlorar. Hoppas att jag inte ärvt hennes tävlingsanda...) Innan dess fick vi besök av Martin, Madeleine och Molly som var på väg upp till Hemavan. Den här gången var jag lite trevligare än förra gången jag träffade dem och spydde faktiskt inte på nån. Senare på kvällen åt mamma och pappa den där äckliga fisken som luktar päck. Var tvungen att lägga nåt för näsan så att jag kunde andas.


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: