Leos sida

Välkommen till min värld!

Storforsen

Kategori: Utflykter

Efter allt ståhej med dopet så behövde vi varva ner lite så därför åkte vi upp till Storforsen. Vädret var minst sagt växlande och mamma sa lite mindre fina ord på vägen upp på grund av regnet. Men när vi kom fram sken solen. Mamma och pappa var lite hungriga så innan vi begav oss ut till forsen åt de palt. Jag fick nöja mig med att sitta och titta på men det gjorde ingenting. Palt såg inte så gott ut... Sen gick vi ut till den stora forsen. Det var väldigt spännande och det brusade väldigt högt. Jag fick doppa fötterna i lite vatten, det var kallt från början men sen så blev det faktiskt ganska skönt.

På vägen hem passerade vi Piteå där mamma och pappa åt middag på Stadshotellet. Sen hälsade vi på Sara och Per. De håller på att dränera sitt hus så det var lite stökigt på deras gård men inne i huset var det jättefint. Jag längtar tills mamma och pappa köper hus! Det kommer att bli så mysigt!

Det har i alla fall varit en skön dag och nu kommer jag att slockna som ett ljus. Är supertrött och väldigt hungrig.


  Matdags!

 Fotbad!

 På besök hos Sara och Per!      


Trött och hungrig

Kommentarer

  • Moster säger:

    Oj så roligt det har varit att ha dig så nära....

    2008-07-15 | 16:38:22
  • Leo himself säger:

    Det var roligt att vara nära dig också! Puss!

    2008-07-22 | 11:06:57

Kommentera inlägget här: