Leos sida

Välkommen till min värld!

Finnes: charmör på 3 månader

Kategori: Högtidsdagar

Idag fyller jag 3 månader! Vi "firade" den stora dagen med att vaccinera mig. Tanten på BVC stack mig i benet med en grej som mamma inte ville titta på. Undrar varför? Det var inte ju inte alls så farligt. Var tvungen att skrika lite grann för att visa vem som bestämmer. Kom inte här och håll fast mig! Sen mättes och vägdes jag. Jag väger nu 6370 g och är 61,8 cm lång. Fatta vad stor jag är! Har snart vuxit ikapp pappa tror jag. Senare på kvällen kom mammas kompisar Sara och Matilda från Piteå och Örnsköldsvik och hälsade på. De var så roliga och tyckte att jag var världens sötaste! De har följt den här bloggen och fick äntligen träffa mig i verkligheten och jag fick äntligen träffa dem!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: