Leos sida

Välkommen till min värld!

Leo-dagen

Kategori: Allmänt

Idag har jag tydligen namnsdag. Vet inte riktigt vad det innebär men jag fick gratulationer från både mormor och farmor. Pappa tog mig med på Wheels där det visades massa coola bilar. Jag sov, till pappas stora besvikelse. Mamma och hennes kompisar gick på stan och gjorde av med pengar. Sen när vi kom hem åt de sån där fisk som luktar illa... Hur kan dom? Jag fick sitta med i babysittern ute på balkongen så stanken var inte alltför hemsk. Efter det åkte mamma och de andra iväg på bio och såg Sex and the City. Jag var hemma med pappa och skrek så att han välte ut ett vattenglas över mammas fina kort på mig. Tror att hon blev lite sur då... Men det gick att rädda dem trots allt! Så nu kan hon fortsätta klistra in alla snygga bilder på mig!
  
  
  

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Tack för en supertrevlig helg Leo! Det var jätteroligt att hälsa på dig och dina föräldrar och du var ännu sötare i verkligheten än på bild, och det vill inte säga lite ;-) Jag hoppas vi ses snart igen, det får inte gå allt för lång tid så du hinner växa en himla massa ju. Kram kram på er alla.

    2008-06-30 | 14:21:56

Kommentera inlägget här: