Leos sida

Välkommen till min värld!

Min första midsommar...

Kategori: Allmänt

...verkar bli en regnig historia men inte surar jag för det! Jag passar på att träna när det är dåligt väder. Här tar jag till exempel nacksving på min nalle. Och på nästa kort så övar jag talandets konst med pappa. Mamma klistrar kort i fotoalbum, planerar dop, städar garderober och en massa annat. Jag har hört att kvinnor kan göra flera saker samtidigt. Men jag gör faktiskt också flera saker samtidigt; skrattar och bajsar är det nog inte många som gör! 

 

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Så fint att du tränar lille Leo, så vi kan ta en liten "rond" när vi ses! Men här hos oss i Skellefteå regnar det inte , just nu sol, 18.00 på midsommar afton.

    Oj vad du pratar med din pappa, du verkar ha något intressant att berätta? Undrar om det är en hemlighet??

    2008-06-20 | 18:07:53

Kommentera inlägget här: