Leos sida

Välkommen till min värld!

Stor, större, Jag!

Kategori: Allmänt

Jag och mamma var på Vårdcentralen idag och där finns det ett rum där man kan väga bebisar som jag, utan att behöva träffa farbror doktorn. Trodde att mamma skulle svimma när hon såg att vågen stannade på...5800g! Nu är jag en stor kille, på riktigt. Det hade jag i och för sig redan räknat ut för mamma pustar så mycket när hon bär mig i bilstolen.

Pappa har varit och kört motocross ikväll. Vet inte riktigt vad det är för något men jag har en känsla av att pappa vill introducera mig i det när jag blir lite större. Mamma planerar mitt dop för fullt och hon verkar faktiskt ha koll på läget så jag behöver inte engagera mig så mycket. Här pussar jag förresten en nalle, som egentligen är min pappas. Men jag tror inte han använder den...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: