Leos sida

Välkommen till min värld!

Mostrar, mormor, mamma och några till...

Kategori: Utflykter

Igår åkte jag och mamma upp till Skellefteå. Mammas moster är där på besök och mamma har tydligen inte träffat henne på jätte jätte jättelänge. Undrar om mammas moster är lika tjollrig som min moster? På vägen hit tyckte jag att det var onödigt att sova i bilen, som jag annars alltid gör, eftersom det var så mycket kul att titta på. Mamma stannade flera gånger för att titta till mig, trots att jag satt så beskedligt tyst i min stol. Hon verkar lite nervös...

När jag kom till Skellefteå skapade jag givetvis uppståndelse och alla ville hålla i mig. Det gör inte så mycket, alla försöker ju få mig att skratta så jag har ganska skoj!

På natten tror jag att mamma blev lite less på mig för hon lämnade ut mig till mormor som glatt tog hand om mig.

Här sitter jag hos mammas moster Kerstin.
image40

Mammas moster gav mig även denna tjusiga huvudbonad som hon har gjort själv!
image41

Kommentarer


Kommentera inlägget här: