Leos sida

Välkommen till min värld!

Boeltest

Kategori: BVC

Vi var förresten på BVC idag och där gjorde tanten ett så kallat "boeltest"  (Blicken Orienterar Efter Ljud ) på mig. Först så höll hon upp en röd pinne framför mig och hon hade tänkt att jag skulle titta på den men hur intressant är det med en röd pinne? Jag tittade hellre på allt annat som fanns i rummet. Sen höll hon två pinglor på var sin sida av mitt huvud och när hon pinglade med dem tittade jag givetvis åt det hållet ljudet kom ifrån. Man är väl inte dum heller? Hon tyckte i alla fall att jag var ovanligt snabb och alert. Sen hade hon en liten snurra som hon förde upp och ner framför mitt ansikte och jag tittade förstås på den men sen så ville jag smaka på den och tog den av tanten, som för övrigt tyckte att jag var jättefin!

Jag väger nu 9430g och är 72,1cm lång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: