Leos sida

Välkommen till min värld!

Kalas nr ...

Kategori: Fest

Jag och mamma blev ju firade ännu en gång när vi kom hit till Skellefteå. Paket, sång och tårta! Jag fick en fin body av moster och badleksaker av morbror och hans familj. Kusin Moa hade även gjort ett jättefint grattiskort till mig! Mamma fick ett generöst bidrag till huset från mormor och morfar. Vi tackar så mycket för uppvaktningen!

I huset är det full fart och golvet har börjat läggas i köket. I morgon skruvas väggskåpen upp bänkskåpen sätts på plats. På måndag kommer bänkskivan, diskhon och täcksidorna från Marbodal och då kanske köket är så gott som färdigt! Jag lägger upp bilder när det har hänt lite mer!

Igår kom pappa och farfar hit för att äta middag. De har ju sovit i huset så jag har inte sett pappa på fem dagar. Blev nästan lite generad till en början... Men sen så gosade jag med honom så att han skulle förstå att jag saknat honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: