Leos sida

Välkommen till min värld!

Andra advent

Kategori: Besök

På fredagskvällen kom min tremening Nellie och hälsade på tillsammans med sina föräldrar. Jag och Nellie rockade loss på mitt munspel och min blockflöjt som jag fått av tomten i paketkalendern. Våra föräldrar tyckte förstås att vi var tidernas mest musikaliska barn! Självklart så kopplade jag på storcharmen och fick faktiskt både en kram och en puss när de skulle gå hem. Hoppas vi ses snart igen!

På lördagskvällen kom "moffa" och "morro" och hälsade på. Mormor vet precis vad jag gillar och hade därför med sig en liten burk med lingon. Mums!!!

Nu på morgonen gick vi ut och åkte lite pulka! Det är ju alltid lika skojigt! Är helt orädd och åker ensam hela vägen nerför backen!

Snart kommer Peter och Mia, kompisar till mamma och pappa. Mia har en bebis i magen. Kanske ska jag spela en trudelutt på munspelet så att bebisen får något fint att lyssna på...

Kommentarer

  • Johanna säger:

    KUL med pulka!!!



    Ja som du säkert såg så ligger Nimbus precis brevid äventyrsbadet på Piteå havsbad. Kanonställe för barn i ALLA åldrar!

    2009-12-08 | 13:15:22
    Bloggadress: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: