Leos sida

Välkommen till min värld!

Lärdomar och funderingar

Kategori: Allmänt


Mamma och pappa tycker inte om att diska. Det gör jag! Särskilt när jag "får" hälla ut vatten över hela mig och duscha huvudet under kranen.

Zorro tycker inte om mig. Kan kanske ha något att göra med att jag skriker i ultraljudsvolym och springer efter honom så fort jag ser honom.

Att sitta stilla på pottan, sitta stilla när jag äter och att äta upp maten är saker jag gör hos dagmamman. När jag kommer hem måste man ju testa gränserna lite.

Tomten är världens snällaste farbror som smyger in på nätterna och ger mig små "kaket" varje morgon!

Tjejer är mysiga!

Man kan använda vad som helst till att spika med.

Böcker kan man använda som: tuggleksak, hammare, skateboard, konfetti, slagträ, fotboll, frisbee.

Att säga "tacke maten" innebär tydligen inte att jag får gå från bordet.

Om jag säger samma ord 75 gånger på raken, betyder det då att mamma och pappa har förstått vad jag menar?

Vem har kommit på idén med snor? Det är ju helt värdelöst och utan mening. Det enda man kan göra är att torka av sig på soffan...

Kommentarer

  • Från familjen Littorin och Familjen Ferm säger:

    Hej!

    Vi saknar dig redan,Leo.

    från Jacob och Sofia.

    2010-01-01 | 12:41:22
  • Margareta far-mor säger:

    Hej!

    Vi saknar dig redan,Leo.

    från Jacob och Sofia.

    2010-01-01 | 12:58:38
    Bloggadress: http://leossida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: