Leos sida

Välkommen till min värld!

Senaste dagarna

Kategori: Allmänt

Dagarna efter julafton har varit allt annat än lugna. På juldagen åkte vi till Klutmark för att äta jullunch hos Marianne och Herbert. Annandagen åkte vi till morfar och mormor för att äta kalkon (som vi gör varje år). Det var riktigt mumsigt och jag och Rasmus busade så vi blev alldeles svettiga.

Vi hade även en liten julklappsutdelning där och jag bland annat fick en bad/morgonrock och en T-shirt med ett lejon och mitt namn på. Det första jag sa när jag såg tröjan var: Coolt!

Igår åkte vi till Byske för att träffa mammas kompisar från den tiden hon bodde i Byske. Själva träffen var på badhuset vilket var väldigt lyckat eftersom jag älskar att bada. Vi blev även bjudna på världens godaste kycklingsallad som jag glufsade i mig i ett huj. Hemfärden blev dock spännande eftersom vi knappt tog oss ut från parkeringen på grund av all snö och tillråga på allt så hade ena framhjulet frusit fast. Men det lossnade tillslut som tur var!



Kommentarer

  • Moster säger:

    Skulle aldrig ha hänt om det vore en SAAB, el hur Leo??

    2010-01-02 | 16:51:28

Kommentera inlägget här: