Leos sida

Välkommen till min värld!

Liten men tuff?

Kategori: Allmänt

Jag är som ni kanske vet ganska orädd. Backar inte för stora hundar, lömska katter eller främmande människor. Tvekar inte att slänga mig ut i simbassängen eller krypa över sängkanten. Men det finns vissa saker som är lite läskiga ändå. Jag gillar inte dammsugaren. För någon månad sedan var jag jätterädd för den, sen gick det över. Men nu har jag kommit fram till att den nog är lite otäck ändå. Jag kikar på den runt hörnet och kryper iväg jättefort om den kommer i närheten. Sen är det också lite läskigt när mamma försöker få mig att stå utan att hålla i mig i nåt. Så fort jag känner minsta tendens till att hon släpper mig sätter jag mig på rumpan. För säkerhets skull menar jag...

Kommentarer

  • Matilda och Ebba säger:

    Jag vet vad du menar, säger Ebba. Jag tycker också dammsugaren är lite otäck, den typ jagar ju mig :-O

    2009-02-22 | 09:41:15
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se
  • mormor säger:

    Bra Leo att du inte låter dig luras av mamma att du ska stå alldeles själv.Bra att du bestämmer när du ska stå,fortsätt med det!

    Puss o kram, ses på tre dar!

    mormor

    2009-02-22 | 18:50:13

Kommentera inlägget här: