Leos sida

Välkommen till min värld!

Tänder på gång!

Kategori: Allmänt

Nu går utvecklingen snabbt! Jag har fått min första tand! Mamma brukar känna efter varje dag och idag så kände hon en liten liten vass kant i underkäken! Tyckte däremot inte att det var så värst skoj att bli undersökt och protesterade därför högljutt! Mormor och morfar åkte till Luleå igår och kom hem idag och jag blev riktigt lycklig av att se dem igen! De är ju så busiga och mysiga! 

Nu är vi förresten tillbaka i Umeå och nu har jag feber...Mamma säger att det kan bero på tänderna. Låter lite konstigt tycker jag men kanske är det så. Trist är det i alla fall! Här är lite bilder från gårdagen då vi hälsade på mina kusiner! Rasmus blev nog lite sur på mig för jag ville hela tiden ha hans leksaker... Men han får låna mina när han kommer och hälsar på mig nästa gång...




Moster Laila busar med mig!
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Oj oj, nu måste man skärpa sig med kommentarerna här! Vill ju inte att du ska var arg på mig Leo! =)

    Tycker synd om dig som får tänder även om det är nåt man måste gå igenom förstås. Men jag vet själv hur det kliar och har sig i munnen när man får det (tänker på visdomständerna...). Men det är ju positivt oxå förstås så att du kan tugga och äta hårda saker! Kram på dig!

    2009-01-12 | 17:46:30
  • Sara säger:

    Oj oj, nu måste man skärpa sig med kommentarerna här! Vill ju inte att du ska var arg på mig Leo! =)

    Tycker synd om dig som får tänder även om det är nåt man måste gå igenom förstås. Men jag vet själv hur det kliar och har sig i munnen när man får det (tänker på visdomständerna...). Men det är ju positivt oxå förstås så att du kan tugga och äta hårda saker! Kram på dig!

    2009-01-12 | 17:47:08

Kommentera inlägget här: