Leos sida

Välkommen till min värld!

Året som gick

Kategori: Allmänt

 
Jag kom till världen...                              och hamnade i tidningen!
 
  
Fick träffa alla mina tremeningar          och fick även många nya kompisar. 

  
Började gå på gym...                                   och upptäckte nya kroppsdelar

 
Döptes                                                      ...och gifte mig. Nästan.


Besökte Storforsen                                ...men badade på helt andra ställen.


Började äta riktig mat                   och insåg att allt inte var lika gott som gröt.

 
Träffade tjejer                             och kom fram till att jag hellre pussar mig själv.

Året har alltså varit väldigt händelserikt och jag gissar att 2009 har fler upptäckter att bjuda på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: