Leos sida

Välkommen till min värld!

Mitt rum

Kategori: Huset

När det kommer folk på besök är jag alltid väldigt ivrig att få visa mitt rum. När mormor och morfar kom hit sist gick jag genast in dit. Jag skakade i min säng, visade min myshörna och släckte och tände lampan på väggen. Jag trivs jättebra i mitt rum men mamma har tydligen en plan på att göra om senare i höst. Det här rummet är bara provisoriskt, säger hon. Vet inte vad som menas med det, jag trivs i alla fall!



Mammas mage när jag var därinne och en lampa som hon har gjort.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Du har så fint i ditt rum Leo så säg till din mamma att du kanske inte kommer att trivas om din mamma förändrar något. Du är så stolt och stortrivs ju i ditt rum som det är nu! Kram

    2009-07-27 | 22:26:15

Kommentera inlägget här: