Leos sida

Välkommen till min värld!

Morgonpigg

Kategori: Allmänt

Jag är en väldigt pigg kille. Till skillnad från mamma som är ett litet åskmoln på morgonen så är jag så glad så glad och vill helst leka och busa som mest när mamma är som tröttast. Några dagar har jag stigit upp 04:30 och har varit pigg som en lärka. Mamma har muttrat nåt om att det är mitt i natten och lagt sig i soffan, medan jag har rusat runt och lekt med diverse grejer. Men det blir ändå lite tröttsamt att hålla igång. Så igår kröp jag själv upp i fåtöljen och somnade vid 7-tiden på morgonen. Idag sov jag dock hela natten ända till 6:30 och då var mamma mycket gladare! 

 

Kommentarer

  • Thudor och My säger:

    Ett tips Leo, om man gör som vi och sover till 09.00 - 10.00 så är mamman och pappan mycket snällare att ha att göra med under dagen!!!



    Kram från oss

    2009-07-29 | 19:12:16
    Bloggadress: http://miasvardag.blogg.se/
  • shireen, Alexanders mamma säger:

    vet du att han liknar Alex här när han ligger och sover, tycker jag.

    2009-07-31 | 18:57:39
    Bloggadress: http://www

Kommentera inlägget här: