Leos sida

Välkommen till min värld!

Ändrade planer

Kategori: Allmänt

I helgen var det egentligen tänkt att min tjej Ingrid skulle komma hit med sin mamma och pappa. Men pappa Erik hade jobbat så mycket och var väldigt trött så det bestämdes (ovanför mitt och Ingrids huvuden ska tilläggas) att besöket blir en annan helg. Jag som så gärna ville pussa lite på Ingrid. Jaja, den som väntar på nåt gott...

Istället har det pysslats på här hemma (ovanligt?) Mest av mamma dock. Även min pappa var lite trött efter en hård vecka så han sov samtidigt som jag. Men innan han somnade skruvade han ihop ett databord som mamma fyndade på Rondellen (second-handgrejer). Det blev väldigt bra och det ryms en massa grejer där som jag kan riva ut!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hallå Leo!



    Vi längtar efter att träffa dig och hoppas det blir av snart. Vad säger mamma och pappa om nästa helg tror du?



    Kram Sara, Ingrid och Erik

    2009-06-06 | 19:26:21
  • Leo säger:

    Mamma och pappa (och jag) säger: Nästa helg blir jättebra!

    2009-06-07 | 13:18:36
    Bloggadress: http://leossida.blogg.se/

Kommentera inlägget här: