Leos sida

Välkommen till min värld!

Mormor och morfar!

Kategori: Besök

Idag åkte mamma till en farbror som heter Naprapat. Konstigt namn... Hur som helst så fick jag stanna hemma. Men inte ensam förstås. Mormor och morfar som kommit hem från sommarstugan för några dagar stannade med mig. Oj vad vi busade! Jag kände mig väldigt uppmärksammad och visade mig från min allra bästa sida. Jag gick jättelångt, jag läste för dem, jag spelade på läpparna och en massa annat. Så de fick verkligen se vad de har gått miste om under de veckor de varit borta. Vi ska nog kanske ses i morgon igen. Mamma ska kolla på köksbord och sånt och då kanske jag kan vara hos mormor och morfar. Tycker inte att det låter så roligt att titta på bord. Vi har ett hemma i köket och det är inte särskilt intressant att titta på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: