Leos sida

Välkommen till min värld!

Bus

Kategori: Allmänt

Jag tog ju några steg för några veckor sedan men eftersom det var typ döläskigt så fortsätter jag att krypa. Vi har en lek här hemma som är väldigt rolig. Jag kryper först och sen kommer mamma eller pappa efter och säger med en lite otäck röst "nu kommer jag och tar dig" och då blir jag givetvis livrädd men skrattar ändå och kryper det fortaste jag kan. Men de hinner alltid upp mig...

Mamma kallar mig minielektrikern för enligt henne är jag "omöjlig" när det gäller uttag, sladdar, knappar, apparater och särskilt TVn. Jag älskar att ta på den och lägger gärna huvet mot den. Är väldigt fascinerad av baksidan för man vet ju aldrig, människorna kanske kryper ut där, eller nåt.

Jag gillar även att dansa och digga till musik. Roligast är det att få vara i mammas eller pappas famn och dansa med dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: