Leos sida

Välkommen till min värld!

Dagsutflykt

Kategori: Utflykter

Igår åkte vi upp till Skellefteå och Kåge men stannade bara över dagen. Mamma och pappa körde en massa kartonger och annat till huset och bestämde även vilket golv de skulle lägga in. Det blev ett kastanjemörkt golv i laminat. Kommer säkert att bli jättesnyggt! Mamma hämtade även presenten som väntade på henne i inredningsbutiken i Kåge. Det var ett presentkort och hon blev förstås jätteglad! Hon tackar så mycket!

Jag stannade hos mormor och morfar och där var även min kusin Rasmus som förgäves försökte uppfostra mig. Han lärde mig att man inte får ha fjärrkontrollen och stoppade bort den i ett skåp och sa "nää". Sen kröp han efter mig och passade så att jag inte gjorde nåt bus. Jag blev även uppvaktad i förskott och fick massa presenter. Egna bestick och servis, mössa, pussel, gosekanin och pengar på min fond. Jag fick även en sån där rolig leksak som låter och poppar upp med roliga djur när man trycker på knapparna. Tack mormor och morfar för alla fina presenter.

Kommentarer

  • Sara säger:

    Låter jättesnyggt med golvet! Längtar till man får se det live!



    Kram Sara

    2009-03-22 | 18:00:44

Kommentera inlägget här: