Leos sida

Välkommen till min värld!

Duktig

Kategori: Allmänt

Nu är vi hemma efter besöket hos doktorn och en sväng på stan. Anledningen till undersökningen var att mamma och pappa har tyckt att jag skelat lite. Farbror doktorn var jättesnäll och gjorde inte mycket annat än att blinka med en konstig lampa och kika på mina ögon så jag struntade i att dregla på honom. Han sa att det är väldigt sällan man kan göra en sån grundlig undersökning med barn i min ålder (och äldre) eftersom det oftast blir skrik och gnäll men jag var ju hur snäll och lugn som helst, tyckte han. Satt bara där och tittade på hans lampa. Fanns liksom inte så mycket att pilla på där så... Han sa i alla fall att jag hade något som kallas "falsk skelning" vilket innebär att det ser ut som jag skelar fast jag inte gör det. Det försvinner när jag blir lite äldre sa han. Vilken tur!

På vägen till doktorn passerade vi sånna här som vi matade med lite kex.

Kommentarer

  • Matilda och Ebba säger:

    Voff voff och tack så mycket. Kul att ni kom ihåg mig :-) Ha en bra du med!

    2009-03-06 | 13:33:17
    Bloggadress: http://ebba.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här: