Leos sida

Välkommen till min värld!

Kalas!

Kategori: Fest

Idag har varit en skojig dag. Jag och mamma har blivit uppvaktade i förskott av farmor och farfar. Inte visste jag att det är så märkvärdigt att fylla år. Jag har bestämt att jag ska göra det varje år för det är så gott med tårta! Och så får man fina presenter. Jag fick en fin traktor som jag genast började leka med och göra brum-ljud till. Sen fick jag ett JÄTTESTORT paket, större än jag till och med. Och det var en Bobby-car. Superfin var den! Kom inte riktigt på tekniken hur man ska göra för att ta sig framåt men det kommer säkert så småningom. Sen fick jag även pengar till min fond. Tack farmor och farfar för de fina presenterna! Mamma håller på att bli tokig av nyfikenhet. Hon fick nämligen ett kort där det stod att presenten väntar på henne i inredningsbutiken som finns i Kåge. Spännande!
 
Tårta är väldigt gott!

Vaddå kan man inte äta snöret?           

                                   Brrrr brrr brrr



                           Mek med pappa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: