Leos sida

Välkommen till min värld!

Påskhelgen!

Kategori: Utflykter

Påsk brukar vi "fira" med att åka till Granbergsträsk och så även i år! Här kommer lite bilder från vår minisemester!


Man måste ju roa sig med nånting under den tråkiga bilfärden...


Väl där träffade jag min jämnåriga tremening Philip som hade en snowracer (pappa gjorde en grov missbedömning då han inte tog med min...) Philip körde dock in i en snödriva så att vi kraschade vilket gjorde att jag sedan vägrade att åka mer med honom under den dagen.


Den traditionella ärtsoppan intogs utomhus och jag åt med god aptit. Det var tydligen överraskande enligt många eftersom ärtsoppa inte är någon "barnmat". Jaja, jag tyckte att det var mums i alla fall!


Och under vår ärtsoppemiddag såg vi en sån här! En kungsörn alltså.


Jag och mamma på skotrarna!


Vi gjorde en skoterutflykt till Vithatten (där den omtalade Stoorn förhoppningsvis ska stå) en färd på ca 1.7 mil och på vägen hem blev jag lite trött. Och somnade. På skotern. Medan pappa körde.


Här åker jag snowracer med världens bästa barnvakt, pappas kusin Linnéa!

Och nu är vi alltså hemma och då är det hockey som gäller!

Kommentarer

  • Annica säger:

    Ser ut som det har varit en superpåsk för dig, önskar jag var lika vig också...

    2010-04-08 | 09:49:57
  • Maegareta Ferm Far-mor säger:

    Hej på Er.

    Vad mycket det hände under Påsken.Mycket kompisar och släktingar.Att ni fick se en kungsörn vilken stor fågel.Skoter är ju tydligen väldigt populärt tuff mamma Du har som kan köra skoter du kan väl meka om den går sönder.Farmor hade nog gärna velat vara med till påsken.Men till sommaren kommer Vi till sommarstugan .kram Farmor och farfar

    2010-04-14 | 17:49:28

Kommentera inlägget här: