Leos sida

Välkommen till min värld!

Citat

Kategori: Allmänt

- Månen är borta på himlen, mamma.
Mamma: - Var är den då?
- Hos sin mamma och pappa, tror jag.


Jag står och hjälper pappa att laga mat då jag utbrister:
- Jag älskar att jobba här!



Jag har nyss haft magsjuka och mamma fick magsjuka hon också efter några dagar.
- Är du sjuk mamma?
- Ja det är jag.
- Har du varit hos doktorn?
- Nej..
- Ät lite kräm. Då blir du bra i magen förstår du.


- I morgon ska jag bli vuxen.
Pappa: Jaha. Vad ska du göra då?
- Leka.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Gud så underbart med barncitat! Var får de allt ifrån? Helt fantastiskt :-) Skriv ner varenda rolig grej han säger så ni minns sen

    2010-12-14 | 12:29:19
  • Sara säger:

    Du är ju för härlig Leo! =)

    2010-12-16 | 20:13:45

Kommentera inlägget här: