Leos sida

Välkommen till min värld!

Paketkalender

Kategori: Allmänt

I väntan på den riktiga tomten så har jag fått en paketkalender (samma som mamma hade när hon var liten). I den lämnar tomtenissarna ett paket till mig varje natt och varje morgon studsar jag upp ur sängen och ropar "pakeeeeet". Mamma och pappa verkar tycka att jag ska sova lite längre, men jag kan liksom inte hålla mig. Så i morse klev jag upp kl 05:00 och öppnade dagens paket...
Kalendern har hittills innehållit:
1. En tunnel till min järnväg
2. Badleksaker
3. Sångbok
4. Julgranspynt i form av pepparkakor
5. Järnvägsbro
6. Skellefteå AIK-tandborste
7. Badleksaker
8. Lok + timmervagn till järnvägen

Kommentarer

  • Grinders.se säger:

    Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

    Med vänlig hälsning

    /Grinders.se

    2010-12-14 | 01:42:41
    Bloggadress: http://www.grinders.se/
  • Farmor Margareet säger:

    Hej Leo,

    Vad mycket kul Du får ha så här före Jul.Både baka en kalendermed paket.Om du vore här skulle Farmor sjunga för Dig då blev det nog andra toner.Vi hörs puss puss.

    2010-12-18 | 12:50:05

Kommentera inlägget här: