Leos sida

Välkommen till min värld!

Risk för missförstånd...

Kategori: Allmänt

Jag pratar ju en hel del men kan inte riktigt uttala alla ord rätt. Ett av dessa ord är "snurra". R är väldigt svårt att säga, fråga alla från asien. Och jag är ju nästan från asien så det är kanske inte så konstigt. Och när jag då försöker säga "snurra" så blir det "nulla". Mamma och pappa fnissar alltid när jag säger det och hoppas att ingen tror att jag säger nåt annat. Fattar inte vad det skulle kunna vara...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Det är inte lätt att vara liten...



    I somras så träffade vi en liten kille som inte riktigt kunde uttala ck-ljuden... utan sa tt-ljud istället!



    Han var väldigt exalterad över vad som hans pappa hade i fickan... och frågade om vi ville ha det som fanns i pappas fi...a! Stackars liten, fast jag höll på att dö i skratt!



    Hoppas allt är bra med er alla, saknar er och hoppas på att ni alla kommer ner på en stockholms visit snart!



    Kram Maria

    2010-03-01 | 15:46:27
    Bloggadress: http://miasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: