Leos sida

Välkommen till min värld!

Mammas dag!

Kategori: Allmänt

Igår var det Mors dag och det ska ju givetvis firas! Mamma blev uppvaktad med skönsång av mig och pappa (ja må hon leva!) och tårta på säng och med ett meddelande och en bild:

Vill bara säga att du är världens bästa mamma och att jag älskar dig! Om du vill kanske du vill följa med mig och pappa till Piteå på äventyrsbadet idag?(vi kan ta det en annan gång också om du vill).

En miljon pussar till dig.

Leo



Självklart åkte vi till Äventyrsbadet och vilken dag det blev! Vi hade bara med oss den lilla kameran, därav den dåliga kvaliten på bilderna. Men vad gör väl det när man får bada? Att åka vattenrutschkana med mamma och pappa slog ju alla rekord i rolighet! Kunde knappt prata för att jag var så till mig. Ville aldrig sluta och vi var nästan sist därifrån. Mamma fick vara lite för sig själv emellanåt och bubbla, ångbasta och slappa. Jag somnade i bilen på vägen hem och gick nästan inte att väcka i morse... Det tar på krafterna att bada.



Kommentarer

  • Margareta farmor säger:

    Hej Leo! Jag skulle ha velat att du va hos farmor så jag fick en puss på morsdag. Jag är ju pappas mamma.

    Vi ses snart när vi far till stugan.

    Kram Farmor och Farfar

    2010-06-02 | 09:01:25

Kommentera inlägget här: