Leos sida

Välkommen till min värld!

Ordförråd

Kategori: Allmänt

Idag badade jag och mamma i vårt häftiga badkar som kan göra bubblor. Mamma försökte förgäves ha biologilektion med mig och lärde mig att pappa och Leo har snopp men inte mamma. När vi sen skulle tvåla in oss så klarade jag av det galant själv men när mamma skulle skölja av mig tvålen stenvägrade jag. Mamma förklarade varför man måste skölja av sig och då var jag tvungen att distrahera henne lite så jag la händerna på hennes kinder och sa: "Dumhete". Mamma kom alldeles av sig och jag fick fortsätta att plaska ett tag till. :)

Kommentarer

  • Margareta farmor säger:

    Hej Leo och hej på er! Vad roligt att vara på förskolans fest. Så många kompisar du har.

    Nu blir det inte så länge innan vi far till sommarstugan, då får du komma dit och leka.

    Puss och kram

    Farmor

    2010-05-24 | 10:57:55

Kommentera inlägget här: