Leos sida

Välkommen till min värld!

Liten bilduppdatering

Kategori: Utflykter

Här kommer lite bilder från senaste tiden.


Har hjälpt pappa att klippa gräset.


Och att meka i crossen.


Igår var vi på utflykt till Vitberget där det finns en "Upplevelsestig". Det var jättespännande och jag blev nästan lite rädd för älgen. Men bara nästan för jag är ju tuff. Men visst ser den verklig ut? Och det fanns även räv, hare, mård och en massa andra djur längs stigen.




En bit in i skogen fanns det även ett utomhusklassrum med skolbänkar, griffeltavla och "talarstol". Pappa försökte sig på läraryrket medan jag och mamma åt mellanmål men både jag och mamma tyckte att han nog ska hålla sig till elektriker...

Kommentarer

  • Margareta farmor säger:

    Vad ni får vara med om mycket spännande

    Vi ses/farmor

    2010-09-16 | 09:25:41

Kommentera inlägget här: