Leos sida

Välkommen till min värld!

Min vecka

Kategori: Allmänt

Så här ser mina veckor ut (oftast i alla fall)

Måndag: Pappa är hemma med oss så då brukar vi hitta på nåt skoj!
Tisdag: Hos dagmamman 9-14.
Onsdag: Hos dagmamman 9-14
Torsdag: Ibland är jag hos mormor och morfar. Senaste veckorna har jag och mamma varit på Öppna förskolan på Morö Backe.
Fredag: Hos dagmamman 9-14

När jag kommer hem från dagmamman så har jag och mamma hittat på diverse saker. Vi har varit och hälsat på hästarna på ridhuset i Ersmark, bjudit över granntjejen Nova och hennes mamma på fika, Leos lekland, varit ute på gården eller gått en promenad (med mig på trehjuling).

Kommentarer

  • Hanna Burman säger:

    Hej

    Gud du är ju en riktigt upptagen kille leo. Ta det lungt så att du inte stressar för mycket :)

    2011-04-28 | 22:01:15

Kommentera inlägget här: