Leos sida

Välkommen till min värld!

Järnäsklubb 1-9 augusti

Kategori: Allmänt

Efter Granbergsträsk-vistelsen begav vi oss söderut till mormor och morfar i Järnäsklubb. Vi har njutit av fint väder, blåbärsplock, surströmming (som även jag äter), mete i Fårskärets hamn och besök av Ingrid och hennes familj. Ingrid och jag lärde känna varandra när vi bodde i Umeå. Våra föräldrar gick i samma föräldragrupp nämligen.

Jag har också övervunnit min hundrädsla (som jag fick då mammas farbrors hund högg efter mig en gång). Moster Martina har också varit i stugan med hunden Aki som hon är hundvakt åt just nu. Jag fick lära mig kommandon som sitt och ligg och gav hunden kex medan jag sa "duktig tjej".

Mamma och pappa fick en kväll för sig själva och åkte in till Umeå för att äta middag med Ingrids mamma och pappa och sedan gå på bio.


Kommentarer

  • margareta ferm farmor säger:

    Hej! Vilka snygga killar! Ser ut att ha det väldigt skönt i båten. Pappa vill nog du ska bli fiskeintresserad :)

    Kram från farmor

    2011-08-29 | 09:22:13

Kommentera inlägget här: