Leos sida

Välkommen till min värld!

Pappa!

Kategori: Allmänt

Måste be pappa om förlåtelse. Har ju inte skrivit nåt om att han fyllt år. Fast han ville i och för sig inte att nån skulle veta att han blev så gammal som han blev. Han är ju faktiskt 37 år äldre än mig. Och det är ju ganska mycket :) Hur som helst så fick han fika på säng och sång av hela familjen. Jag gav honom en fin teckning där jag ritat en delfin, en sol och skrivit Leo alldeles själv. Mamma hade gett honom ett presentkort på en luftballongsflygning några dagar innan men den skulle inte ske förrän vid ett senare tillfälle.

Dagen efter kom Rasmus och hans familj och uppvaktade med en Global kökskniv som pappa blev jätteglad för. Av faster Anki och Dag fick han levererat en stor korg med frukt, kex och ost. Av mormor och morfar fick han en trikeflygning (som ännu inte blivit av) och ett bidrag till vår framtida resa till Sri Lanka. Av farmor och farfar fick han två kubik ved som ska värma skönt i vinter.

Så, pappa, vill avsluta det här inlägget med att säga att du är en jättebra pappa och det är så kul när vi leker och busar. Jag älskar dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: