Leos sida

Välkommen till min värld!

Långt mellan inläggen

Kategori: Allmänt

Men det beror på att tiden upptas av en viss fröken Tova. Hur som helst så kommer här en liten uppdatering. I fredags förra veckan åkte vi upp till Piteå för att bada på Äventyrsbadet. Jag och pappa badade medan Tova och mamma satt brevid och tittade på. Pappa blev nog lite less för jag ville åka samma rutschkana om och om igen. När vi sen skulle hem så hann mamma och pappa bli lite oroliga för helt plötsligt försvann jag från hotellreceptionen. Jag hade då följt efter en tjej (så klart) och spatserade omkring i en korridor lååångt bort.

Vi har även haft besök av Alma och hennes föräldrar Peter och Mia, som ska vara värdpar på mammas och pappas bröllop i sommar. De hade med sig paket både till mig och Tova! Jag fick en bok med klistermärken och Tova fick en klänning och tights. Jag tycker väldigt mycket om Alma och vid deras förra besök försökte jag visa det så mycket som möjligt.

Det har ju även varit första veckan efter pappas ledighet och jag är tillbaka hos dagmamma Lilian. Uttryckte min glädje att få vara ute och leka med de andra barnen efter att ha varit så smått isolerad på grund av den stränga kylan under de två veckorna som jag varit hemma. I torsdags var jag, Tova och mamma på öppna förskolan på Morö Backe tillsammas med min kusin Rasmus, mormor och moster. Det var hur kul som helst och jag ville inte gå därifrån. Men när jag gick så sa jag: "Ses en annan dag" och gjorde slängpussar till en helt okänd pappa och hans son.


Peter och Tova


Jag och Alma


Jag och Rasmus på Öppna förskolan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: