Leos sida

Välkommen till min värld!

Storebror

Kategori: Allmänt

Det är väldigt bra på många sätt att bli storebror. Man får till exempel en hel del presenter. Jag har fått bland annat:
En radiostyrd bil (av mamma och pappa), böcker (av farmor och farfar), cool mössa (av Matilda och Sara) och en bok som man kan klistra in klistermärken i (av Peter och Mia).

Tova har också fått en massa presenter förstås. Av mig fick hon en speldosa. Av mormor, morfar, farmor och farfar fick hon en massa kläder. Av mammas kompisar Sara och Matilda fick hon nedanstående coola mössa och klänning från Made by Mamma Mia. Den större mössan är min med ett väldigt passande mönster!
Tova har även blivit uppvaktad av pappas kusin Erika, Peter och Mia och Jens och Laila med familjer.

  

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Så roligt att ni gillade våra presenter! Jag hoppas att vi får se dem på de bästa modellerna snart också :-)

    2011-03-08 | 22:44:10
  • Matilda säger:

    Vad roligt att ni gillade våra presenter! Jag hoppas vi får se dem på världens bästa modeller snart :-)

    2011-03-08 | 22:45:54

Kommentera inlägget här: