Leos sida

Välkommen till min värld!

Tre år!

Kategori: Allmänt

Idag fyller jag tre år! Tänk vad gammal jag är! Jag har blivit firad två dagar i rad nu för igår var farmor, farfar och morfar här. Av farmor och farfar fick jag: En sandlåda med lock, pengar till min fond, sandlådeleksaker och ett spel. Av mormor och morfar fick jag två broar till min Brio-järnväg och en tröja som mormor stickat. Tack så mycket!

Idag hade jag kalas. Tyvärr så var både Nellie och Alma sjuka så det blev kusin Rasmus samt Ella och Lea (och Olivia som är två veckor yngre än Tova) som kom och uppvaktade mig tillsammans med sina föräldrar. Av Rasmus fick jag en motocrosscykel och av Ella och Lea ett memory. Av mamma och pappa fick jag ännu mer grejer till min Tomas tåget-järnväg och jag är så tacksam för allt jag får. Säger hela tiden "Vad snällt" och "tack för julklapparna" :)

Eftersom mamma fyller år i morgon blev även hon uppvaktad och av mig, Tova och pappa fick hon pengar till att köpa ett kameraobjektiv som hon har pratat om länge (eller nåt annat hon vill lägga pengarna på). Av mormor och morfar fick hon presentkort på Aqua Spa och av farmor och farfar fick hon pengar.

Bilder från helgen kommer senare och då får ni se vilken superhäftig tårta jag fick. Både jag och Rasmus utbrast "wow" när den gjorde entré.

Kommentarer

  • Farmor Margareta säger:

    Hej Leo! Det var väldigt roligt att komma till Kåge. Vilka paket du fick av allihopa! Vi träffas snart.

    Kram från farmor och farfar

    2011-03-28 | 09:05:49
  • Annica. säger:

    Grattis Leo!

    2011-03-28 | 17:18:58
  • Leo säger:

    Tack Annica!

    2011-03-29 | 17:10:33

Kommentera inlägget här: