Leos sida

Välkommen till min värld!

Mamma!

Kategori: Allmänt

Idag fick mamma uppvaktning i sängen, blommor som vi plockat och tårta! Jag och Tova hade även (med pappas hjälp) skrivit ett litet brev tilll henne där vi berättade vilken bra mamma hon är. Tror hon blev överraskad för hon hade glömt bort att det var mors dag idag. Vi fikade i sängen och sen låg vi och myste. Jag la armen om mamma och Tova och sa: Mina flickor!

Senare åkte vi och hälsade på Peter, Mia och Alma. Peter och Mia ska vara värdpar på mammas och pappas bröllop så det pratades så klart mest om det. Jag och Alma passade på att mysa framför TVn.

Mamma och pappa har köpt körsbärsträd (mest för att jag har pratat om att jag vill ha ett) och idag skulle de planteras. Pappa började gräva men upptäckte att det var ganska jobbigt eftersom marken här är lera och sten. Men jag kom genast ut och uppmuntrade honom!

 

Kommentarer

  • margareta ferm farmor säger:

    Hej Leo.

    Håller Du på att gräva en grop för att sätta ett träd eller ska Du göra en simbasäng.

    Farmor får höra sedan vad det blev.

    Puss och kram.

    2011-06-04 | 20:47:17

Kommentera inlägget här: