Leos sida

Välkommen till min värld!

Påsk

Kategori: Allmänt

Påsken i år blev lite jobbig för min del. Jag hade feber i stort sett hela tiden och ville knappt prata med någon. Ville helst vara inne och vila, så klart. Även mamma hade feber så det blev en ganska stillsam helg. Inte förrän dagen vi skulle åka hem blev jag mig själv igen så det var ju lite typiskt. Hur som helst så tyckte jag att det var väldigt mysigt i stugan och roligast var det nog att leka med maggoten. De var mina bästa kompisar...En fick heta Haran(?).


Jag och Haran.


Mamma pimplar.


Väl hemma så fortsatte vi att njuta av det fina vädret.

Kommentarer

  • Margareta Ferm farmor säger:

    Hej Leo! Det var synd att du var sjuk när ni var i stugan, men det blir snart sommar och då ska du vara där med farmor och farfar också.

    Puss och kram Farmor

    2012-04-23 | 09:37:27

Kommentera inlägget här: