Leos sida

Välkommen till min värld!

Tandkontroll

Kategori: Allmänt

Igår så var jag på fyraårskontroll hos tandläkaren. Ewa-Marie (mammas faster) kollade mina tänder och sa att allt såg superbra ut och att vi varit så duktiga med tandborstningen. Jag försökte dra en rövare och sa att jag inte alls åt godis men då protesterade både mamma och pappa... Som tur var fick jag min efterlängtade leksak i alla fall.

Jag har ju även varit på kontroll hos doktorn innan jag fyllde fyra. Då fick jag bland annat balansera på en planka, rita en gubbe, vägas, mätas och testa syn och hörsel. Gick igenom besiktningen alldeles galant.

Nu har jag även slutat äta välling på kvällen och ska nu göra ett försök till att sova utan blöja. Vi försökte i början på året men då valde jag själv att fortsätta med blöja. Kanske går det bättre nu..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: