Leos sida

Välkommen till min värld!

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Som vanligt så är det låååångt mellan inläggen. Ber om ursäkt och jag har garanterat tappat läsare bara därför. Men det finns helt enkelt inte tid. Här kommer i alla fall en kort uppdatering på senaste händelserna.


Besökte Vännäsby (det var i och för sig i november men pappa trodde inte att han hade någon bild trots att han själv har tagit denna så därför har jag inte skrivit något om det tidigare) där vi fick träffa mina och Tovas kusiner från Stockholm, Jacob och Sofia.


Vi firade nyår och julafton nr 2 tillsammans med farmor och farfar i Vännäsby eftersom de besökte Jacob och Sofia i Stockholm under julen. Jag fick även besöka en järnvägsstation i Vännäs vilket var väldigt spännande.


Häromdagen åkte jag och pappa till Granbergsträsk för att hämta pappas "gamm-skoter" Vmax:en. Vi passade också på att hälsa på farmorsmor Thyra. När jag sen satte mig i bilen sa jag: Jag älskar farmorsmor. Hon är så snäll!

Och ännu ett uttryck då jag låg i sängen och myste med mamma:
- Du har så skäggiga ben mamma. Men du är fin. Och du har en fin brun rygg, fint huvud och fin hjärna.

Kommentarer

  • Margareta Ferm farmor säger:

    Hej Leo! Mycket fina bilder. Hade tänkt få in kusinerna i mobilen, får se hur det går

    Vi ses/ Farmor

    2012-01-23 | 13:25:02
  • Jacob säger:

    jag ser konstig ut. xD

    2012-02-04 | 17:16:39
  • Jacob L säger:

    jag ser konstig ut. xD

    2012-02-04 | 17:19:14
  • Jacob L säger:

    jag serkonstig ut. xD (ps: om det är 3 medelanden nu så är det för att det buggade. :c

    2012-02-04 | 17:21:25

Kommentera inlägget här: