Leos sida

Välkommen till min värld!

En månad sen...igen.

Kategori: Allmänt

Sen sist så har jag hunnit göra en del faktiskt. Jag tror inte att jag har skrivit att jag var hos mormor och morfar under tiden som mamma var i Stockholm. Det var i och för sig ett tag sen men ändå...


Vi har varit på Joypeak, en familjefestival i Ursviken med gratis inträde. Det var väldigt spännande, mycket folk, djur och clowner (fy så hemskt). Blev väldigt rädd för ett får som bräkte alldeles för högt men blev glad över en liten cementblandarbil som mormor köpte till mig på loppis.


Vi firade midsommar i Granbergsträsk där jag fick träffa flera tremeningar, bland annat Astrid och Nellie. Vi badade, jagade varann och lekte i sandlådan. Det som var mest spännande var storgäddan i mjärden. Jag fick även stanna hos farmor och farfar några dagar utan mamma och pappa och då var jag och farfar upp på berget i Granbergsträsk. Där såg vi älgbajs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: