Leos sida

Välkommen till min värld!

Rhodos

Kategori: Stora händelser

Här kommer några bilder och lite om vad vi har gjort på Rhodos.


Det var väldigt spännande att åka flygplan och det fanns jättemånga knappar man kunde trycka på.


Första dagen spenderades mestadels i poolen. Här tillsammans med mormor och morfar.


Passade också på att flörta lite med alla tanter som inte kunde motstå min charm. Jag har nog aldrig blivit så uppmärksammad som under denna resa...


På stranden kunde man kasta sten.


Hela familjen på väg till middag.


Jag och kusin Rasmus. Även kallade småraggarna.


Shejkar loss på minidiscot som anordnades på hotellet. Försökte hänga med i rörelserna som ledaren visade med varierat resultat :)


Det ska börjas i tid... Men det är faktiskt bara kusin Hannah så det var nog inte så farligt.


En dag besökte vi vattenparken i Faliraki. Ett jättestort ställe med massor av vattenrutschkanor och ett särskilt ställe med ett stort skepp för oss mindre.

Här åker jag och kusin Moa "Lazy River". Mycket mysigt!


Innan vi åkte till Rhodos sa jag att det jag skulle göra var: Bada och äta glass. Det löftet höll jag.


Och här är vi allihop!

Kommentarer

  • Margareta far-mor säger:

    Hej igen.

    Vi skulle vilja fara och åka flygplan . Tyckte Du inte att det surrade när Ni startade.Det var väl väldigt kul att åka båt i polen.

    Puss mormor.

    2010-10-24 | 17:00:14

Kommentera inlägget här: