Leos sida

Välkommen till min värld!

Äntligen!

Kategori: Stora händelser

Nu är hon äntligen här min lillasyster! Det hela började natten mot lördag då mamma hade ont i magen. Jag somnade som vanligt men när jag vaknade på morgonen så var mamma och pappa borta och mormor och morfar hos oss vilket var lite underligt. Mormor berättade att jag blivit storebror men jag förstod nog inte riktigt förrän jag fick se henne och hålla henne. Jag pussade henne, strök henne och myste så mycket som möjligt! Hon är i alla fall finast i världen och jag vill hela tiden vara runt henne och titta på henne. Men så vidare lekkompis är hon dock inte...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad stolt du måste vara Leo!? Så fina ni är.

    2011-02-16 | 18:24:37
  • Emma säger:

    Grattis Leo! Häftigt med en lillasyster. Stor kram till hela familjen!

    2011-02-16 | 22:03:52
  • Sara säger:

    Grattis storebror Leo till en jättefin lillasyster! Vet att du kommer att vara en superduktig storebror!

    2011-02-17 | 06:49:20

Kommentera inlägget här: